روز های برگزاری: پنجشنبه ها  از ساعت 15:00 تا 19:00
مدت ساعت کل دوره : 16 ساعت
شهریه :  9800,000 ریال
شیوه برگزاری :حضوری

اهداف دوره :

  • آشنایی فراگیران با مسیر نقدینگی و جریان سرمایه از بازارهای جهانی تا بازار های داخلی.
  • تحلیل وضعیت اقتصاد ایران و ارایه راهکارهای مدیریتی، اقتصادی و بازاریابی به مدیران و صاحبان کسب وکارها برای مقابله با چالش های پیش رو
  • آشنایی با نحوه تبدیل تهدید ها به فرصت ها درشرایط بحرانی اقتصاد
  • آشنایی با استراتژیهای بازار یابی و دیجیتال مارکتینگ
  • Ø   ارایه راهکارهای علمی و عملیاتی برای مدیریت کردن چالش های اقتصادی در زندگی و کسب و کار

مخاطبین دوره

 این دوره برای هر مدیر و صاحب کسب و کاری واجب و الزامی است تا بتواند در سال  پیش رو بهتر و با دید بازتری فعالیت کند. همچنین این دوره برای مشاوران کسب و کارها و افراد تاثیر گذار برکسب وکارها هم مفید وکاربردی است بطور کلی مخاطبان این دوره کلیه فعالان اقتصادی، مديران و صاحبان کسب و کارها هستند.

سر فصل های دوره

  • مروری بر شرایط اقتصادی ایران و جهان
  • شرایط اقتصادی کشور و دولت
  • بحران سال 2023
  • توصیه های عملی برای کسب وکارها و مدیریت بهتر آن ها در شرایط فعلی اقتصاد

نحوه برگزاری دوره

دوره های آموزشی اغلب به صورت یک نیم روز در هفته ( 4 تا 5 ساعت ) برگزار خواهد شد . البته برای سازمان ها و سایر مشتریان حقوقی، متناسب با شرایط ایشان و توافق فی مابین به صورت اختصاصی نیز برگزار می گردد.

روش تدریس

ترکیبی از روش نظری و عملی؛ شایان ذکر است پس از ذکر مبانی نظری و روندها مورد کاوی(Case Study) نیز مطرح خواهد شد.

گواهینامه ها

در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که ساعات حضور آنها در جلسات دوره بیش از 80 درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه صنعتی همدان اعطاء خواهد شد. در مورد درس ها و دوره هایی که آزمون پایانی، انجام پروژه و فعالیت های مشابه دارند، کسب امتیاز لازم درآن ها علاوه بر طی کردن 80 درصد کل ساعت دوره نیز ملاک است . ​

مدرسین دوره:

 مدرسین دوره با توجه به موضوع درس، از اعضا با تجربه هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی، مشاوران و مدیران اجرایی موفق و مجرب همکار با سازمان و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی و سایر دانشگاه‌ها انتخاب می شوند.

اساتید مباحث ارایه شده در این دوره عبارتند از:

  1. مباحث اقتصادی : دکتر سهراب دل انگیزان  فعال اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه رازی – دکتر رضا کیهانی حکمت عضو هیات علمی دانشگاه، مشاور و پژوهشگر حوزه اقتصاد.
  2. مباحث استراتژی  و بازاریابی: دکتر حسین یوسفی مشاور کسب و کار و مدرس دانشگاه.
  3. مباحث دیجیتال مارکتینگ: دکتر بهروز بیات عضو هیات علمی دانشگاه، فعال اقتصادی و مشاور کسب و کار.